Benvinguda

Com a President de la Junta Directiva del Club Nàutic de Sant Feliu de Guíxols, em plau donar-vos la benvinguda a tots els socis i visitants.

El Club Nàutic de Sant Feliu, amb una història de més de 50 anys, ofereix més de 400 amarradors als navegants locals i visitants.

Durant la vostra estada a les nostres instal·lacions, us recomano que us prengueu un temps per gaudir dels molts atractius i activitats que oferim: port esportiu, escola de vela, activitats recreatives com la pesca esportiva o el busseig , lloguer de caiacs, optimists, picos, windsurf,  i la nostra àmplia oferta gastronòmica al Restaurant CNSFG i el Bar Restaurant del Tinglado.

Oferim als  navegants una extensa varietat d’opcions d’amarratge: estades a curt termini per dinar o sopar als nostres restaurants, amarrament de transit per un dia, per setmanes, mensual, o per estades a més llarg termini. També oferim un pantalà especialment preparat per acollir grans eslores.

El Club Nàutic està integrat a la ciutat de Sant Feliu de Guíxols i compta amb la seva complicitat perquè tots els qui ens visitin puguin tastar l’àmplia gamma cultural i turística d’aquest racó de la Costa Brava.

La tradició i la vocació de servei és un dels trets definitoris de la junta directiva del Club Nàutic, així com dels nostres treballadors, doncs és el nostre desig que us apropeu a conèixer la nostra institució, així com les nostres instal·lacions, per tal d’emplaçar-vos a fer-vos-les vostres i formar-ne part.

Esperem que el vostre pròxim destí sigui el nostre!

Albert Rosés,