Entorn

El paisatge de la Costa Brava és un dels més singulars i admirats de Catalunya.
El territori combina mar i muntanya en un escenari de pel·lícula que enamora visitants de tot el món.
La Costa Brava és una destinació turística d’allò més rica que desprèn cultura, art, tradició i una gastronomia excel·lent.

Benvingut a la Costa Brava

cultura-sant-feliu-de-guixols

Costa Brava

costa-brava-club-nautic-sfg

• Al Nord de Sant Feliu: Aiguablava, Fornells, Sa Tuna, Sa Riera, Calella, Llafranc, S’Agaró, La Conca, La Fosca…
  • Al Sud de Sant Feliu: 10 km de costa sense edificar fins a Tossa de Mar

Gastronomia

1010490_818171068233128_9091169174225311099_nLa famosa cuina empordanesa. Restaurants com:

Golf

2689103_9_b

La Costa Brava és un dels punts de referencia pel que fa al turisme de golf a nivell internacional. El territori compta amb unes instal·lacions excel·lents per la pràctica d’aquest esport, a més de diversos hotels i serveis annexos als camps per oferir una experiència de luxe als visitants. Ben a prop del Club Nàutic de Sant Feliu de Guíxols i a només mitja hora de distància, hi ha diversos camps de golf de deu.

El Club de Golf Aro-Mas Nou (Platja d’Aro), el Club de Golf Costa Brava (Santa Cristina d’Aro), el Golf Platja de Pals (Pals) i el Golf Girona (Girona). Més enllà de les comarques Gironines, a 100 quilòmetres de Sant Feliu de Guíxols, hi ha el Club de Golf de Barcelona.

Altres esports

sport-vela-costabrava