Fes-te Soci

El Club Nàutic de Sant Feliu de Guíxols és una de les joies de la Costa Brava, que a data d’avui ofereix activitats nàutiques durant tot l’any.

Amb una situació privilegiada, les instal·lacions es troben al centre del triangle geogràfic format per Barcelona (50 milles), la costa sud de França (65 milles) i les Illes Balears (110 milles).
Al bell mig de la Costa Brava, el port nàutic està envoltat de cales aïllades, camins de ronda, platges i poblacions costaneres o medievals, que complementen la vostra estada al club i al mar amb una àmplia oferta d’oci a terra.

Superfície 35.000 metres quadrats

Capacitat per 425 embarcacions de fins a 80m d’eslora

Escar i Zona tècnica

Àrea de vela escolar

Seu social

Aparcament

Avantatges per als socis:

Consulta a les oficines del Club tot el que cal saber per convertir-te en soci de ple dret de l’entitat!

Serveis exclusius per als socis:

• Veu i vot a la Junta General de Socis
  • Títol de dret d’ús d’un amarratge fins al final de la concessió
  • Servei de subministrament de carburant les 24 h.
  • Targeta d’accés gratuït
  • Aparcament gratuït
  • Serveis subaquàtics gratuïts d’extracció de caps d’hèlix i recuperació d’objectes dins de la dàrsena
  • Descompte de 25% en serveis de marineria
  • Avantatges i descomptes exclusius en la compra de productes i serveis en les empreses col·laboradores del Club.
  • Per a embarcacions de socis de fins a 10 tones, servei gratuït de grua d’una pujada i una baixada a l’any
  • Varada al varador durant tres dies en temporada alta o quinze dies en temporada Baixa, un cop a l’any
  • Descomptes en activitats esportives i lloguer de pàdel SUP, caiac i embarcacions de vela lleugera
  • Descomptes en els restaurants del club nàutic
  • Accés a la sala social
  • Invitació a festes socials
  • Descomptes o gratuïtat en inscripcions a regates

Condicions:

• Respectar les normes establertes a l’estatut i el reglament intern del club
  • Satisfer la quota anual fixada per l’Assemblea Ordinària de Socis del Club

Pots ser soci de Club sense  disposar d’embarcació ni amarratge si ets cònjuge o fill/a d’un/a soci/a actiu/a.

Avantatges per socis familiars del Club:

• Descomptes i ofertes especials en les empreses col·laboradores de el Club.
    • Targeta d’accés a el club nàutic i aparcament indefinit per 30 €
    • Descomptes en restaurants
    • Descomptes en activitats esportives
    • Descomptes en lloguer de Caiac, Pàdel SUP i embarcacions de vela lleugera
    • Invitació a festes socials

Condicions:

• La targeta de soci és personal i intransferible i els avantatges i descomptes s’apliquen únicament al seu titular
    • Per gaudir dels avantatges i descomptes cal identificar-se amb la targeta de soci
    • Satisfer la quota anual establerta.
    • Satisfer la quota anual fixada per l’Assemblea Ordinària de Socis del Club

Per fer-te soci o soci familiar, posa’t en contacte amb la oficina del Club Nàutic i et donarem tota la informació necessària